tisdag, mars 02, 2010

100301

Godmorgon! Uppdaterade inget när jag kom hem igår för vi var helt slut. Bussen från Stockholm till Sandviken var över 1 timme försenad pga vädret, riktigt skitväder neråt. Sen så stod vi och väntade i kyla och blåst i 30 minuter i Sandviken på bussen hem till Hofors. Väl hemma åt vi mat, kollade på tv sen somnade vi direkt, sov hos mamma och pappa eftersom vi har våran lilla misse här.

Nu är jag iallafalla vaken och har laddat in korten i datorn, tog inte mer än 10 kort där nere, mest på deras UNDERBARA utsikt från balkongen, den var helt otroligt. Ännu vackrare på sommaren förstår jag då man ser sjön utan is och snö uppepå. På kvällen lös den upp otroligt fin, alltså utsikten.

Iallafall så sover Tobias fortfarande men jag ska koka kaffe och göra frukost åt oss nu, sen ska vi åka hemåt på eftermiddagen, ska packa upp allting så man har det gjort, är ju en hel del som vi hade med oss, en stor varsin bag. Här kommer iallafall några kort, hörs senare idag!

Christian & Jennis söööta dotter Nova och min Tobias som håller i henne.
Jenni och jag gjorde en ansiktsmask från MakeUpStore, såg ut som avatarer.
En liiiiiten del av utsikten
Utsikt från deras balkong på grannhuset.
Tunnelbanan.

Idag är det en speciell dag, så ikväll ska jag överraska Tobias med god mat och mys.
Ni får veta mer senare!

Inga kommentarer: