måndag, mars 08, 2010

SVAR PÅ KOMMENTAR

Av Rebecka,
Ångrar du alltså alla dina tatueringar och piercingar? Det trodde jag verkligen inte i och med att du har en hel del, iaf piercingar? Trodde det var något du var jätteintresserad av, hehe!

SVAR,
Jag är verkligen JÄTTEINTRESSERAD av piercingar och tatueringar eftersom jag har hur mycket som helst av båda två. Håller ju på själv med båda delarna också och det har alltid varit en dröm att öppna en egen studio. Men om jag ska vara ärlig så ångrar jag att jag färgade håret svart, piercade mig och tatuerade mig från första början. Men jag ser det från den ljusa sidan, piercingarna kan jag ju alltid ta ur och det är ju ändå kroppskonst vilket jag gillar.

Om jag kunde vrida tillbaka tiden några år bakåt och vetat att jag skulle ha så här mycket piercingar och tatueringar jag har idag så skulle inte göra dom, då skulle jag tänka mig efter iallafall vad som gäller mina tatueringar. Hoppas du fått lite svar på din fråga iallafall.