måndag, mars 08, 2010

HÄRLIG MÅNDAG

Har haft en bra Måndag och mycket är gjort. Har fått mina papper påskrivna så har skickat iväg dom nu och hade möte med en person, hon är helt underbar och man kan prata med henne om ALLT. Sen åkte jag och Tobias och fixade busskort åt han eftersom han är folkbokförd i Hofors nu. Sen vart det fika hos mamma och pappa.

Nu har vi ätit grillad kyckling, bröd,tomat och potatissallad. Kollat på Halv 8 hos mig och nu är det Familjen annorlunda. om 30 minuter börjar Spårlyst som vi ska se på också. En riktigt tv-kväll idag, mysigt.

I morgon ska jag ha hemmaspa på förmiddagen, hårinpackning, oljor, peeling, lång dusch och ansiktsmask. Underbart skönt att ha eget spa hemma när man är ensam. Vi har ju duschdörrar i vår dusch så när man duschar blir det som ånga där inne, har aldrig duschat så skönt som här i vår lägenhet, riktigt härligt. Går inte att beskrivas känslar hur det blir för luft där inne. HAHA..

Nu ska jag fortsätta kolla på TV! Ha en bra kväll alla och tack för samtalet Rebecka.

1 kommentar:

Rebecka sa...

Åh, hemmaspa låter underbart! Ska nog göra samma sak nu i veckan!

Tack själv, det var trevligt! :)