tisdag, mars 02, 2010

I LOVE YOU

Jag och Tobias har varit tillsammans i 10 månader och förlovade i 4 månader idag. Därför ska vi fira lite med att äta god mat och se på film och mysa med tända ljus.

Nu ska jag fortsätta med maten här hemma, har nyss ringt och sagt upp mobila bredbandet och sen har vi internet här hemma i lägenheten som Tobias beställde idag, 4 månader gratis sen 200 kr i månaden, bindningstiden 3 månader så det var hur bra som helst. Han var iväg och köpte internetkablar nu också så båda ligger ute på samma nu, synd att min uppsägningstid är 3 månader bara så blir att betala lite ändå men det är lugnt.
Dags att titta till maten lite sen duka så det är klart tills sen.

10 underbara månader tillsammans med dig
och 4 månader förlovade, HELT underbart.
Jag älskar dig min Tobias!

Inga kommentarer: