lördag, mars 06, 2010

MELODIFESTIVALEN

Åh vilken härlig Lördag det varit. Jag och Tobias tog tag i lägenheten och städade den från topp till tå så nu är den fin och glänser, haha. Sen gjorde vi mat, potismot, laxfilé som vi stekte och sen på med purjolök och grädde och in i ugnen, medans vi åt kollade vi på filmen The Road och sen drack vi kaffe och satt och pratade.

Nu har jag diskat och satt på alla smålysen här hemma, ska snart åka iväg och handla jordnötter och sen åka till mamma och pappa och se på Melodifestivalen där. Förra helgen såg jag inte det, så får ta igen det idag. Funderar på att uppdatera vad jag tycker om låtarna m.m men tror jag inte orkar ta med min dator, och jag tänker inte springa mellan vardagsrummet och datarummet hemma hos mamma och pappa så det får vara.

Önskar er alla en trevlig kväll!


Inga kommentarer: