måndag, mars 15, 2010

100315

Hej! Laddade aldrig upp nå bilder igår för min bärbara dator går inte att ladda så batteriet är helt dött så får inte igång den, så sitter på Tobias dator nu och orkar inte installera programmet till mobilen nu så ni får se dom när jag fått igång min dator igen, troligtvis senare idag!

Idag gick jag upp vid 07:00 tiden då Tobias drog till bussen. Sen la jag mig och sov en stund efter jag ätit frukost som bestod av äggmackor. Nu har jag kollat på filmen P.S I Love You. Ska snart göra något att äta till lunch men har ingen aning än vad det blir. Jag hatar verkligen att komma på maträtt varje dag. Ikväll blir det Finsk korvsoppa iallafall med morätter, lök och potatis. Ska försöka lura med mig lite folk och gå på Bio ikväll också, vill se den här Remember Me. Någon som sett den, är den bra och värd att se på?

Neee nu ska jag kolla upp en hemsida om stugor, sen göra lunch!

Inga kommentarer: