söndag, mars 07, 2010

5 SAKER

5 saker jag gärna äter:
› Smörgåstårta eller Räkmacka
› Kyckling, Hasselbackspotatis, Bearnaisesås, Grekisk sallad.
› Bakad potatis med tonfiskröra.
› Mammas mat, älskar all hennes mat.
› Thai-mat (Ris, Kyckling i sås med massa bambuskott, purjolök, grönsaker m.m)


5 saker jag gärna gör på sommarkvällarna:
› Är med mina vänner och grillar ute vid någon sjö.
› Ute och åka bil och umgås med folk.
› Vara ute och gå låååna promenader med någon jag tycker om, i detta fall min älskling Tobias.
› Äta massor av glass.
› Tälta, göra upp en eld, grilla och döda mygg.


5 saker ni (antagligen) inte vet/visste om mig:
› Innerst inne önskar jag att jag aldrig färgat håret, piercat eller tatuerat mig.
› Jag är livrädd för spöken/andar/väsen och är jättemörkrädd.
› Jag hatar all svamp, färdiga köttbullar, biffar, hamburgare, blodigt kött, Schnitzel, korv m.m
› Jag har jättelockigt hår, har korkskruvar i huvudet när jag duschat eller vart i regn.
› Jag dagdrömmer nästan hela tiden. Drömmer om att vara utomlands, ha fint hus vid stranden i något varmt land, drömmer om att ha massa pengar, fin bil, drömmer om att kunna finna läkemedel till alla sjukdommar och drömmer om att jag vill ge alla mina nära och kära allt dom behöver som jag i verkliga livet inte kan ge dom! :/

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Ångrar du alltså dina tatueringar och piercingar? Det trodde jag verkligen inte i och med att du ändå har en hel del, iaf piercingar! Trodde det var något du var jätteintresserad av, hehe.

Emma sa...

jag lånar den där 5-saker listan till min blogg om de är okej?
pussåkram