tisdag, mars 16, 2010

100316

Godmorgon! Idag vaknade jag seeent, gick upp för typ 15 minuter sedan. Ska ge Alice mat snart och sen mata mig själv med frukost.

Kom och tänka på en sak nu när jag snackar med älskade Jenni på msn. Varför ska ALLTID folk med maaaassa pengar vinna ännu mer pengar? Vi fattiga får leva på 1000 kr i månaden till mat, bensin och nöje. Jag vill fan vinna pengar så man vet att man inte behöver äta nudlar 4 gånger i veckan för man blir verkligen på dåligt humör av att bara äta det. Och inte fan tänker jag flytta hem heller, NO WAY! Som igår när vi var påväg hem från Sandviken kollade Tobias upp mot stjärnorna och sa " Älskling, jag vill åka utomlands med dig. Flyga flygplan, gå hand i hand på stranden, bada i havet och känna lukten av hav, känna solens strålar och låta sanden rinna mellan tårna." Kan lova att jag blev helt tårögd då, skulle kunna göra nästan vad som helst för att få åka utomlands 1 vecka med Tobias, fan vad jag vill att vi ska ha pengar! Kommer fan börja må psykiskt dåligt snart här hemma..

NU-frukost..

Inga kommentarer: