tisdag, mars 23, 2010

4 SANNINGAR OM MIG

Vart utmanad av Sabina att berätta 4 sanningar om mig själv.

Detta är då jäkligt svårt, har för mig att jag gjorde något sånt här för inte länge sedan så finns risk på att svaren blir ganska lika.. Men här kommer 4 sanningar om mig..

1. Hela mitt liv har mitt hår betytt jättemycket för mig. Har alltid hållt på med det, haft dreads, massa olika hårförlängningar och alla färger man kan ha. Var blond ett bra tag, och färgade mitt hår svart första gången när jag gick 1a året i gymnasiet, nu för 5 år sedan. Dock hade jag blondt underhår då. Började gråta när min plattång gick sönder förut, utan den dööör jag nästan. Har världens krulligaste hår.

2. Finns ingenting i skolan som var så roligt som allt som hade med Turism, Psykogoli, Marknadsföring, Foto, Naturvetenskap. Det bästa i gymnasiet var alltid när vi skulle hålla på och prata och läsa om rymden, älskar det!

3. Jag har ALLTID drömt om att öppna eget företag. Ett tag var jag inne på Hårdrocksstudio där jag kunde sälja kläder, smycken, smink, skor och även pierca själv och ha en tatuerare. Nu drömmer jag om att öppna en egen resebyrå eller jobba inom turism.

4. Jag kom in på en skola i England i Brighthon där jag skulle börja 2 Januari 2009, ett halvår efter jag tog studenten (14/6 2008). Men jag åkte aldrig för jag kom fram till att jag inte orkade plugga då.


En sista sak... Om jag någongång ska dö i förtid ska jag bli hajmat. Är så otroligt rädd för hajar! Vågar knappt bada på badhus för jag får panik när jag sprattlar med benen, vet att det inte finns hajar men ändå får jag panik.

Inga kommentarer: