onsdag, mars 17, 2010

100317

Godmorgon! Gick upp vid 07:00 idag och tog mig en låååång dusch och nu sitter jag här i soffan med turban på huvudet och mjukiskläder. Ska snart äta frukost, fil och flingor med banan och russin i.

Igår åkte jag, Cia och Tobias in till Sandviken och åkte runt lite, Skulle dricka kaffe på Donken men när man kom in där vart det att springa ut lika fort, stod och spottade och nästan spydde där ute på parkeringen, vart förbannad och ledsen på samma gång, fick nästan hjärtstopp när jag såg det jag såg där inne. Så de blev inge kaffe för då hade det nog kommit upp lika fort. Nog om det. Därför jag inte var på humör igårkväll att skriva något, åkte hem och kollade på TV och gjorde soppa som jag fick i mig.

Nu; FRUKOST...

GRATTIS PÅ 21 ÅRS-DAGEN CARRO!
Hoppas du får en rolig och underbar födelsedag.

(Bilden är tagen i höstas på mig och Carro)


1 kommentar:

Rebecka sa...

Ojdå? Det där med Mcdonalds lät ju inte alls bra... :/