lördag, mars 13, 2010

100313

Hejsan! Först måste jag säga att jag LOVAR att bli bättre på att ta bilder och lägga upp. Blir nog lättare när vi fått upp skrivbordet här hemma med datorn och allting, nu sitter vi med skärmen på ett litet bord och tagentbordet i knät. Men ska fixa det nu i veckan.

Idag gick vi upp vid 08:00 tiden och åt frukost, sen gick vår kaffebryggare sönder så vi bestämde oss för att fixa oss och åka till Sandviken och byta ut den för vi hade garanti, och det måste ha blitt nå konstigt för den ska ju hålla mer än 2 månader tycker man, nog om det.
vi blev full bil som åkte iallafall så vi åkte en vända till Gävle sen stannade vi i Valbo på vägen tillbaka och gick in på Ikea, köpte en datastol som dom hade sänkt ner priset på och lite ljus. Sen åkte vi till DollarStore där vi köpte påskägg (som ska fyllas), kattgodis, en godisskål. Sen inhandlade vi lite gott tills Melodifestivalens final som är ikväll.

Äntligen hemma nu så kokade vi kaffe i vår bryggare och sen har jag kollat på Bella and Tyra show, någon som sett det? Nu ska jag mysa lite med min älskling innan jag ska sätta igång med laxen som ska stekas, vart potatisgratäng kvar från igår som vi ska äta.

Tänker spendera denna kväll med dom jag tycker om och se på TV så vi hörs i morgon! Ha en bra kväll...

För er som undrar vart dom här vackra bilderna kommer från som dykt upp på bloggen senaste tiden är det sånna som fanns på vår nya dator. Fina va?

1 kommentar:

Jenni sa...

Ja jag har sett det, tyckte det var skitbra! =D