fredag, mars 19, 2010

SLÖDAG

Ååh vilken slödag detta varit, gick och la mig och sov och vaknade vid 11 tiden, gjorde lite mat och har duschat nu och har precis klätt på mig, nya leggings och ett långt linne som är lite hackat längst ner, mööörkgrått och en liten ficka vid vänster bröst, köpte på H&M i veckan, ni kan få se bild sen om det funkar att ladda in korten.

Nu ska jag blåsa håret och kleta på mig lite smink sen göra kaffe för C kommer hit och ska hålla mig sällskap.

Får se vad som händer ikväll men det blir iallafall god middag hemma här sen antingen åka till Sandviken en vända och kolla eller se på film och slappa hemma bara! Vill ha massa myyyyys idag med älsklingen när han kommer hem!

Vet ni vad?! Det regnar ute, så jäkla trist. Vart tog solen vägen som dom lovade hela helgen?

Inga kommentarer: