onsdag, september 03, 2008

Jag är tillbaka nu!

Hallå alla där ute! Förlåt om jag aldrig skrev när jag kom hem i måndagkväll efter spöknatten. Men jag har verkligen inte orkat, Var helt slut när jag kom hem och ville bara sova. Igår gjorde jag ingenting, satt på mitt rum hela dagen helt förvirrad och trött. Är fortfarande helt trött efter resan till Prästgården.
På vägen dit så åkte vi en annan väg, vi åkte genom Ockelbo, Bollnäs och vi åkte igenom massa konstiga ställen uppåt i landet. Det vart över 55 mil dit, men vi stannade lite här och där på vägen så det gick bra. På vägen hem åkte vi genom Sundsvall, Hudiksvall, Söderhamn, Gävle så det gick på 44 mil knappt. Det var mest E4 väg hela vägen hem så vi stannade bara en gång så då gick det lättare att vila till skillnad på vägen dit som bara var vägar upp och ner och sen massa små samhällen och då ville man ju kolla på allt.
Väl hemma så blev det krig med mor och far min, men det tänker jag inte ta här. Det är också en av anledningarna till varför jag inte laddat in korterna än m.m
Men nu ska jag ladda in alla kort och berätta vad som hände där uppe. Riktigt trevligt var det den här gången men LÄSKIGT som fan. Konstigt att jag inte är rädd nu när jag är hemma, Trodde jag skulle vara det men allt känns lugnt. Är mindre rädd nu när jag kommit hem än när jag åkte. Kanske för att jag klarade av att sova där och vant mig med andar m.m Aja, håll utkik för det kommer komma upp video(sar) här också, sen massa bilder och allt som hände. Ska äta först bara.

Inga kommentarer: