fredag, september 12, 2008

Det är bra att ha en bror!

Jag gick ner till brevlådan igen för att se om posten hade kommit och det hade den gjort också. Fick två stycken saker från posten idag. Gratis startpaket från 3G och ett från Glocalnet. Men inge piercingsmycken kom idag, alltså lär dom komma på måndag för då har det gått 1 vecka sedan jag beställde.
Nu har jag nästan städat klart iaf, har bara dammsugningen kvar men det går fort. Sen ska jag hoppa in i duschen. Bror Andrej som för tillfället bor här hemma eftersom han väntar på att få flytta in i sin lägenhet hade vart och handlat igår i Falun på Citygross (han älskar den affären), han hade köpt shampoo till mig, Wella Shampoo för skadat hår, passar mig perfekt för mitt hår är så slitet. Tack brorsan, Älskar dig.

Han själv använder inte Shampoo eftersom han rakar av sig håret hela tiden, schyst att köpa till mig.
3G och Glocalnet startpaket till mobilen. Kommer inte använda dom, är det någon som vill ha dom kommentera så kan jag skicka dom till er!
Nu ska jag dammsuga och duscha, hörs efter det!


Inga kommentarer: