måndag, september 22, 2008

Måndag!

Godmorgon! Nu först har jag kommit upp ur sängen, men har vart vaken i ungefär 2 timmar. GusstN ringde och väckte mig och frågade va hon skulle göra för mat ikväll när hon kom hem från jobbet, hon har vist tröttnat på pirogerna som gjordes i helgen. Det vart så många så hon har ätit på dom sen dess.
Gick upp nu och jag hade fått brev, gissa från vem? Jo, Caroliné som jag ska till i helgen i Örebro. Ni ska få se sen va gulligt hon hade skrivit, har inte hunnit knäppt kort än bara.
Nu ska jag ta något och äta, annars blir det väl att koka nudlar eller något. Sen ska ni få se kort, och jag ska försöka fixa fram någon kod så jag kan beställa mitt presentkort på 500 KR. Mer om det snart.
Justja, tror att GusstN skulle göra kycklingklubbor och pommes frites.

Inga kommentarer: