torsdag, september 11, 2008

Godaste jag ätit!

Det har var nog det godaste jag ätit tror jag. Pappa gillade det också, blir att äta det ikväll och i morgon också. Gjorde ju en hel form. Mamma lär också smaka när hon kommer hem.
Lite bilder...

På tallriken (som ni antagligen ser), Salladen till också.
Precis när jag tagit ur den ur ugnen. Den hade mer färg på dig, men hade på lampan på mobilen på och alla lampor i köket igång så den ser så ljus ut. Ströbrödet gjorde det jättekrispigt och gott.

Här står den i ugnen och bubblar för fullt.
För att fördriva lite tid på eftermiddagen så ska jag ta in alla kartonger i mitt rum som jag har alla saker tills jag flytter hemifrån i. Ska gå igenom och sen skriva upp ALLT annars som lär köpas. Får se om jag hittar nått roligt. Hörs om en stund!



Inga kommentarer: