söndag, september 14, 2008

Mysig hemmakväll.

Åkte aldrig iväg någonstanns idag utan har vart hemma hela dagen. Duschade och sånt, sen kom Falkarna hit och fikade och vi pratade. Sen har jag bara suttit vid datorn hela dagen, men dagen har runnit iväg. Har inte ens hunnit ätit något förutom en liten kycklingbit vid 13:20 tiden idag.
GusstN, Jenny och Anne-Marie ville inte kolla på film heller så funderade på att kolla på någon film här hemma men har ju bara 3 stycken som jag sett hundra gånger. Sen funderade jag på att fråga Andrej om han har någon eftersom han bor här nu så har han alla filmer här, men han är inte hemma och orkar inte ringa och fråga det. Hittar väl ändå inte dom i hans kartonger i källaren.
Nu ska jag gå och ta en macka eller något. Justja, när Falkarna åkte så kom Birgitta och Lennart. Så köket är aldrig fritt för mig. Jäkla söndagar då alla hälsar på, hörs snart!

Inga kommentarer: