tisdag, september 23, 2008

Tisdagmorgon!

Godmorgon gott folk! Jag är uppe med tuppen känns det som, har varit vaken i ungefär 1 timme redan, kan inte riktigt sova för det är så kallt i mitt rum sen nyser jag hela tiden och hostar. Ska försöka få bort förkylningen tills på Fredag då jag ska till Örebro hela helgen. Hostan vet jag inte riktigt va det är, får det varje morgon typ.
Har smsat med Richard och vi ska inte till skolan först 11:30, då blir det att äta tidig lunch hemma först och sedan ha möte med Susanne då när vi kommer till skolan, sen efter det vid 14:00 tiden ska vi till Arbetsförmedlingen, tror dom inte stänger förns 15:00 idag så då hinner vi.
Nu står jag i valet och kvalet om jag ska lägga mig och småsova en stund till eller om jag ska ut och gå direkt. Tror jag tar mig i kragen och går ut och går nu, då kommer jag känna mig nöjd sen. Kanske blir pigg också av frisk luft och motion såhär på morgonen.

Inga kommentarer: