onsdag, september 17, 2008

Myseftermiddag.

Sitter med datorn här framför tv-n fortfarande. Kollar på MTV nu, det är The Hills men just nu är det reklam. Tråkig med samma reklam hela tiden.
Brorsan är hemma, han gav mig nyss en Monster Energy dryck (bilden). Fast den här var svart med blått M m.m Inte så värst god men det är bara för att jag inte är så förtjust i energidrycker. Han har iaf bakat sockerkaka nyss, ska väl gå in och smaka en bit snart. Men först ska jag plugga lite, ska räkna ut en resultatbudget för mitt "företag" jag öppnade i våras genom skolan. Eftersom jag håller på med projektarbetet i min förra skolan som jag skrivit några gånger här i bloggen så petade jag av mitt IG som jag hade i Projekt och Företagande, hade 1 papper att göra och det är resultatbudget som ska räknas ut. Lika bra att få det gjort så ska göra det nu.
Riktigt mysig eftermiddag det här, skönt att inte föräldrarna är hemma.

Inga kommentarer: