torsdag, september 11, 2008

Universitet och Idol!

Har pratat med Anders om Universitet i Karlstad, vi har räknat ihop alla mina poäng från skolan, jag har skrivit in mig på att göra Högskoleprovet nu i höst och har pratat med mamma och pappa. Så i vår bor jag i Karlstad och pluggar Turism på Karlstads universitet, om det kommer gå som planerat. Men det kommer det nog göra, vist Anders?
Förlåt för en dålig uppdaterad dag annars, vart inte att kolla igenom alla flyttsaker utan mest plugga och kolla igenom allt med universitetet och andra planer framöver här. Har bestämt med Carro att jag ska till henne den 26e den här månaden i Örebro, ska bli underbart att slippa Hofors en helg och bara umgås med den underbara människan. Hennes blogg finner ni på sidan under CARRO. Har iaf nyss kollat på Idol, nya juryn är så sköna, älskar dom.
Nu ska jag skriva lite i mitt block, kika runt bland bloggar. Hörs om en liten stund.

Inga kommentarer: