måndag, september 15, 2008

Måndag.

Godmorgon! Idag kommer jag inte gå från sängen någonting förutom att jag ska ner och hämta posten som ligger 100 meter bort från huset om 1 timme. Jag mår illa, det känns i hela halsen, har feber, ont i huvudet och världens förkylning och hostar tills jag spyr nästan. Har legat vaken sen 04:00 tiden i morse, kan inte sova så är sådär lagomt trött också, får ryck i benen för jag vill sova men det går inte. Sen har jag ont i nacken också.
Va jag gnäller, sorry!
Ligger med datorn i sängen nu iaf, eller jag har satt upp massa kuddar mot väggen så halvligger jag med datorn i knät. Mysigt, mamma kom nyss ner med en päronfestis och kexchoklad. Här snackar vi om service. Så idag blir det en lugn innedag, ändå hur dåligt väder som helst så man vill helst inte ens kolla ut genom fönstret, men jag klagar inte för jag gillar när det är mörkt ute. Idag får jag nog en hel del skolarbeten gjorda. Synd bara att jag inte har nått bra skrivprogram på den här datorn, det som är värst. Men det fixar sig.
Dags att läsa bloggar, hörs snart!

Inga kommentarer: