fredag, september 26, 2008

Hejdå Hofors, Hej Örebro och Carro.

Godmorgon på er! Jag är verkligen uppe tidigt idag, men det är skönt. Har sminkat mig, klätt på mig och ska snart fixa håret, men först tänkte jag blogga och äta frukost. Ni vet väl att jag ska åka till Caroline i Örebro i helgen? Åker vid lunchtid idag och vet inte när jag är hemma i Hofors igen på Söndag, det visar sig då söndag när jag åker hem.
Ska bli så härligt att åka från lilla Hofors över helgen och umgås med nytt folk, ska bli så underbart att få umgås med Carro. Vi kommer nog ha skitkul tillsammans, det vet jag. Vi är så lika på alla sätt. Ska bli roligt att få vara i Örebro också, ny stad att genomsöka.
Vill ni veta en annan sak då kära folk ? Ni slipper mig inte under helgen, jag ska uppdatera bloggen från Carro´s dator, dock inte lika ofta som jag brukar men lovar er ett inlägg varje dag iaf. Men alla bilder får ni se på Söndag när jag kommer hem.


Lika barn, leka bäst. Så är det verkligen! <3
Vi hörs ikväll!

Inga kommentarer: