tisdag, september 16, 2008

Läggdags!

God kväll! Kom precis hem från Erika, vi har kollat på Idol sen någon serie eller något som började efter Idol, vi har även kikat runt på Internet och snackat om allt vi gjorde förr när vi umgicks. Har inte umgåtts med henne på över 1,5 år. Var roligt att åka dit och hälsa på en sväng.
Får se om vi håller kontakten i fortsättningen.
Nu ska jag inte göra så mycket mer ikväll. Ska borsta tänderna och traska ner och lägga mig och försöka sova. I morgon ska jag och Richard ÄNTLIGEN skriva in oss på arbetsförmedlingen, sen möte på BHS (björkhagsskolan). Men vi hörs i morgonbitti när jag vaknar, runt 09:00 i morgon.
Sov så gott!

Måste lägga upp en bild jag tog på farfar och farmors gravsten idag. Vi var dit med blommor för farmor har vart borta i 2 år idag. Saknar farmor och farfar så otroligt mycket, jag hoppas att dom är tillsammans och har det bra. Tänker på dom varje dag, kommer ihåg hur jobbigt det var med begravningarna, trodde aldrig jag skulle klara av det. Jag är och kommer alltid vara en KORSCHECK. Synd att jag aldrig han få veta så mycket om vår släkt som kommer från Tyskland, men jag ska ta reda på det för jag vill verkligen det. Vi är dom ända som heter Korscheck i efternamn i hela Sverige och Tyskland, ovanligt och fint namn tycker jag.
Jag vet att ni inte kan läsa det här, men jag älskar er farmor och farfar. <3

Inga kommentarer: