onsdag, september 10, 2008

"tror inte du förstår hur sexgalen jag är"

När vi hade vart vid Folkan idag så sa Jimmy att han skulle gå iväg till sin flickvän Nathalie istället för att följa med oss till skolan. Richard och Jimmy prata:
Richard: Då blir det väl att ha sex nu när du går dit då?!
Jimmy: Kanske de du.
Richard: Det har ni ju haft varje gång du vart där.
Jimmy: Inte igår, men då fick jag henne att komma på ett annat sätt.
Richard: HAHA.
Jimmy säger till mig: Korscheck, jag tror inte du förstår hur sexgalen jag är egentligen.
Richard: Men då får ni väl testa varandra då.
Och vad är då sex? Spelar väl ingen roll om han fick henne att komma på ett annat sätt eller att han hade kommit i henne (eller något), det är väl ändå sex?
Eller vad räknar man som sex egentligen?

Inga kommentarer: