lördag, september 20, 2008

Lördag.

Godmorgon! Nu har jag tagit mig upp från sängen, inte så värst svårt var det idag med tanke på att jag sovit 4 timmar bara men det gick bra. Idag är det världens finaste väder, hoppas det blir såhär hela dagen. Solen skiner och det är inte så mycket moln heller, härligt. Blir en LÅNG promenad själv sen med hörlurarna i, lär få frisk luft och skönt att komma ut i skogen själv så man kan tänka över lite saker.
Igår funkade min blogg inte som den skulle iaf, skrev ett inlägg när jag hade klippt gräset men det inlägget kom in under det jag hade skrivit när jag vaknade. Så jag skippade bloggandet igår, jag åkte iaf till GusstN efter att ha klippt gräset hos mormor och duschat. Vi var ute och gick en vända på Hofors och sen kollade vi på film, Förtrollad kollade vi på. Det är en Disneyfilm, riktigt bra. Åkte hem strax före 12 inatt iaf.
Idag vet jag inte vad som händer, men ska iaf klä på mig och gå upp och kolla om det finns något att äta. Hörs efter det.

Inga kommentarer: