tisdag, september 09, 2008

Dålig uppdaterad dag.

Hej! Jag vet att det inte vart någon bra uppdatering i bloggen idag, speciellt inte om man jämför gårdagen med alla bilder å all text.
Åkte iväg till Malin och såg på film med henne och Jenny nu ikväll, har inte hunnit duscha än så det får bli i morgonbitti innan jag ska till skolan. Vi såg Jumanji iaf, det var år och dar sedan jag såg den sist. Men han inte kolla klart, mamma hämtade mig för en stund sedan.
Nu gör jag inte mycket, Jesper skriver på msn att han ska jaga bumbibjörnar och katten ligger halft på tagentbordet och kurrar medans han sover, han låter värre än en sködetröska.
Nu ska jag borsta tändera och gå och lägga mig, är trött och ska upp tidigt. Ska spendera både förmiddagen och eftermiddagen på Björkhagsskolan med Richard i morgon. Hoppas Andreas kommer dit också, inte så ofta man träffar han nu för tiden. Vi ska komma igång med projektarbetet i morgon, ska planera, skaffa handledare, snacka med syon och lite sånt.
Vi hörs i morgonbitti! Godnatt på er alla där ute, var ni nu är någonstanns i världen.

Inga kommentarer: