måndag, september 15, 2008

Några till skadar väl inte?

Ska fixa mig lite snabbt nu och plocka ihop piercingsakerna sen åka till Vendator (resultat) för att möta upp Jenny och GusstN, dom jobbar där. Sen ska vi in och handla på Sparköp, ska kanske köpa blonderings slingmedel och bleka lite i håret, men vi får se. Måste räkna pengar först.
Sen ska vi hem till GusstN och pierca oss lite. Hon ska ha snakebite som jag ska göra på henne och jag ska sätta en till plupp i överläppen på sidan och eventuellt en stav med kula på vadra sida av ringen i underläppen i mitten. Vi får se hur jag ser ut när jag kommer hem, lovar er bilder ikväll. Om mitt Interner tillåter, just nu sitter jag uppe på stationära datorn för Internet har lagt av på min bärbara dator, fast sändaren sänder upp till den stationära.
Aja, hörs när jag kommer hem!

Inga kommentarer: