söndag, september 14, 2008

Sisådär ja!

Nu har jag tagit en kvällsmacka (kvällsmat) så nu är jag tillbaka till datorn igen. Ska väl sitta här en stund till sen borsta tänderna och lägga mig. Ska väl upp vid 09:00 i morgon så lär väl sova nån timme också.
I morgon ska jag möta Richard vid 08:45 vid skolan för vi har möte med Susanne. Sen ska vi skriva in oss på Arbetsförmedlingen och då får väl boka tid för möte med en handledare man får. Sen ska vi till skolan igen. Men får se om jag kommer upp på morgonen, annars skippar jag mötet (som ändå inte är så viktigt) och går direkt till arbetsförmedlingen till klockan 10:00. NEJ, så ska man inte göra. Ska ställa klockan på 07:00 i morgonbitti. Gud hur jag ändrar mig och velar hela tiden, inte lätt jämt inte.
Dags att läsa alla bloggar, kolla Arbetarbladet och expressen, mailen och lite annat här på nätet.

Inga kommentarer: