tisdag, september 23, 2008

Sitter i skolan.

Sitter i skolan nu med Richard, vi håller på och jobbar för fullt. Han letar efter fakta om politiken i Cuba och jag sitter och räknar ut en Resultatbudget för ett år om mitt företag. Massa konstigt med Arbetsgivaravgifter, intäkter, räntor och amorteringar. Ska få det här klart idag så det kan lämnas in i morgon sen ska jag jämföra tre religioner också för jag hade vist det kvar i Religionen för att få ett G i de ämnet. Så lika bra att göra det eftersom det är hur lätt som helst.
Jag ska vara i skolan till 16:00 idag iaf, blir inget att skriva in sig på Arbetsförmedlingen för Richard och Jimmy hade gjort det igår, så jag går dit en sväng i morgon själv. Så blir det att plugga hela dagen idag. Förresten, hittade den här bilden på mig på datorn här i skolan, HAHA hur gammal som helst.
Ska fortsätta plugga nu, hörs om en stund igen.

Inga kommentarer: