söndag, september 07, 2008

Innan jag ska gå och sova...

Ja, innan jag ska gå och lägga mig lär jag visa en bild jag tog i Augusti 2007 då vi var vi Bulgarien, Sunny Beach.
Det är Sara som ligger och steker i solen, Idag fyller hon 25 år. GRATTIS. Och jag måste också säga grattis till lilla bebisen som är räknad att komma ut till världen den 10 Januri 2009. En liten flicka som ska läras att va en vilde som sin mamma.
Tror inte du läser det här, men grattis darling.
Du som sjöng högst på svenska låtarna på Franky´s i Bulgarien att "Tommy tycker om mig, och jag tror att det är sant.. ah ah ah" Nu ska du och en Tommy ha barn tillsammans. Det är lite roligt.
Nu säger jag godnatt för mig och hoppas att ni haft en lika trevlig dag som jag tror Sara haft idag på sin 25 års dag.

Inga kommentarer: