fredag, september 19, 2008

Fredag.

God dag! Nu är det Fredag igen och helg, gud så skönt. Men jag har ju helg nästan varje dag ändå så.
Det har vart fint väder hela morgonen men nu börjar det småregna. Jag som tänkte åkte till mormor och klippa hennes gräsmatta, vi får se kanske gör det ändå. Just nu sitter jag iaf och lyssnar på Brynäs tigers låt. Ni kan lyssa här: http://www.youtube.com/watch?v=ZYFv-fv4Up4
Dom spelade så bra igår, hoppas dom fortsätter såhär. Och deras 18 åriga målvakt är den bästa hittils tycker jag.
Kanske man ska göra nå nytta, lär planera helgen också. Kommit upp många förslag, men jag vill ha slöhelg så får se va det blir. Förresten så är de bara 1 vecka kvar tills jag åker till Caroliné i Örebro idag, hoppas den här veckan går fort.
Hörs om en stund gott folk!
Här har ni en till bra låt, älskar den för den stämmer in till 100% och den går rak in i hjärtat.

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Hej! :) Läget? Ville du intervjua mig? Har inte fått frågorna som du skulle maila över än. :) Kram.

sandielover sa...

Ja, dom kommer komma i mail inom kort. Det är ganska mkt med skolan nu jag lär göra. Men jag lovar att det kommer, fick en annan ide också. Tänkte göra en liten intervju och ha med om dig i mitt projektarbete också om du vill. Hör av mig. Kram vännen