onsdag, september 17, 2008

Det finns då grejer till allt!

Beskrivning:Är din kille iväg på många "resor med jobbet"? Då är det dax att köpa hem en Willy cage, med lås och nycklar som inte ens den bästainbrottstjuven dyrkar upp.
Detta är då det roligaste jag någonsin hittat på Internet. Så sjukt, även att den är rosa. Kanske man ska inskaffa sig en sån här och sätta på killen när han inte är med en. Jobbigt att gå med ett hänglås i kallsingarna och en plastgrej över.
Det är ju inte seriöst, vem skulle utsätta sin kille för det? Skulle ni göra det?
Så taskig skulle jag då aldrig vara mot min älskling! <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nu tror jag inte någon skulle be sin kille ha en sån, inte på allvar. Men om så var fallet måste det ju vara grymt förolämpande. Ett stort jäkla "jag litar inte på dig". Usch.

Sen måste det ju göra redigt ont när man får stånd, vilket man får ett par gånger om dagen vare sig man är otrogen eller inte. :(

Anonym sa...

haha :) vilken jobbig sak :P

sandielover sa...

Haha jasså så du får stånd bara sådär. hehe! DU är så rolig.

Man ska inte utsätta någon för den där grejjen, hoppas du skriver något bra om den så jag har något att komma med. Din lilla bloggtjuv.

Anonym sa...

Meh! Stånd flera gånger om dagen får ALLA killar! Fråga dem själv.

Anonym sa...

Ni killar får stånd typ 10 gånger varje natt. Men tror inte den bara blir jättehård och man får värsta ståndet när man sitter och äter t ex.