söndag, september 07, 2008

Populärt med piercing nu.

Kom precis hem från GusstN nu. Vi kollade på film, den hette Fool´s gold. Jättebra film. Vi har även vart ute och gått en vända så vi gottade oss med popcorn till filmen.
Har knäppt bilder men dom får ni om ett tag.
Har fått sms av Matilda, känner inte henne men hon verkar vara en gullig tjej. Hon är tillsammans med Jenna´s kompis Danne. Jag piercare henne i naveln igår och nu hade hon tagit reda på mitt nummer så hon har smsat och hört om jag kan pierca hennes kompisar. Javist, det är jätteroligt tycker jag och nu får jag verkligen göra det jag vill arbeta med i framtiden. Så ska beställa lite kanyler och tångar i morgon så hoppas som kommer fort så jag får pierca lite.
Ska träffa Matilda i morgon när hon har lunch på bruket (Hofors Centrum) vid 12:30 tiden för att hjälpa henne att föra över pengar på banken m.m. I morgon ska jag och Richard också till skolan på förmiddagen, så han följer nog med till banken också i morgon. Träffade han idag utanför affären, han var ute med Jimmy och en till kille. Måste komma ihåg att ringa och väcka Richard vid 08:30 i morgon också. Sen lär jag ringa samtal till Sandviken för att boka om några saker i veckan som jag inte hinner med, det lär göras före 09:30 i morgon också. Blir att gå upp tidigt i morgon känns det som.
Lär verkligen inskaffa mig en kalender!!

Inga kommentarer: