tisdag, september 16, 2008

En olycka igår!

Igår när jag hade borstat tänderna så tänkte jag toppsa öronen. Oh ja, det gick ju bra. Tog ut den och det där luddet längst ut var kvar i örat.
Gjorde jätteont och det har de gjort hela natten och morgonen, har inte kunnat sova nått sen 07:00 tiden i morse för det värker. Mamma ringde rådgivningen igårkväll då och dom sa att jag kunde sova inatt med det där i och åka upp till Hofors hälsocentral idag, annars hade vi behövt åka ändå till Gävle akutmottagning inatt.
Så idag vid 14 tiden ska jag och mamma upp så ska en sjuksköterska ta ur det, det är så långt in så vi fick inte ur det med pincett. Dom lär ju ha smala verktyg, i värsta fall får dom väl skära upp örat då. HAHA, nejdå tror inte det är nått större problem och få ut tussen.
Men lite läskigt är det att det kittlar och känns att det är något där. Skönt att den snart är borta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Provade du att ha vatten i örat? Borde ju rinna ut då. Tills nästa gång kanske. :)

sandielover sa...

Nej provade inte, men jag har så små öronvägar så den där tussen skulle inte kunna komma ut själv ändå. hehe

Å du, det blir ingen nästa gång. HAHA