tisdag, september 16, 2008

Vart tog tussen vägen?

Åkte till hälsocentralen efter en kopp kaffe med mamma och pappa. Då kollade en till kvinnlig sjuksköterska men hon såg ingenting heller, sen kom doktor Strupe eller va han hette, en tysk 30 årig kille som knappt kunde svenska. Han kollade och tröck in något långt in men det var ingenting där. Hela tiden har det gjort ont och värkt men sen när jag kom hem gör det inge ont alls. Han sa också att jag hade fina trumhinnor. Dom finaste på alla skalor.
När jag kom hem fixade jag och donade med tång, kanyl, asolsprit, papper, handskar m.m Sen kom Matilda och Jennifer hit. Jennifer vart nöjd med sin piercing i naveln på undersidan ville hon ha. Knäppte kort så ni ska få se snart, och på gusstn´s piercingar jag gjorde igår också.
Har nyss kokat kanylen och tången. Sitter och pratar i telefon nu, ska snart gå ner till min dator och ladda in kort. Mitt Internet funkar igen! Kort kommer upp snart, håll utkik.
Undra vart tussen tog vägen?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aschim spiritus? Det är LÄTT världens häftigaste namn :-D

sandielover sa...

HAHAHHA, ja det var lite roligt namn!