fredag, september 12, 2008

Fredag, ÄNTLIGEN!

Nu är det äntligen Fredag!
Kom och tänka på en sak nyss med mitt hår. Alla har ju olika hårtyper, för vissa av mina kompisar färgar sitt hår svart med exakt samma färg som mig och färgen duschat ut efter typ 10 duschar, då är deras hår brunt igen. Mitt växer ut, så hela håret är lika kolsvart som det var när jag färgade det hela tiden och det ända som är brunt är min utväxt. Det är ju ganska bra för då slipper man färga det hela tiden, då är det bara färga utväxten. Men nu är det så att jag ska börja bleka lite i håret så tycker mitt hår också borde bli brunt för då kommer det gå lättare att bleka. Annars är det bara sätta på folie på blekningen och sätta sig i bastun, då lär blekningen ta jättemycket tycker ja.
Har vart ner till posten och kollar om mitt paket från Star-piercing har kommit, men ingen post än. Förut kom den alltid vid 11 tiden, men den har inte kommit än. Min granne höll på att köra på min lilla katt också på vägen ner, alla kör som dårar här i byn där jag bor. Dom borde ha 30km/h här pga katter. Men varför skulle Komun ändra det? Det är bara min familj som har katt i byn och sen finns det två katter längre ner som Isakasson´s äger. Alla andra har hundar. Iaf, jag fick bära min katt ner till postlådorna och ända hem bara för att han vart rädd och skakade.
Skulle egentligen åka till skolan nu mellan 13:00 - 15:00, men får inte tag på Richard. Så blir att gå till skolan på Måndag. Nu ska jag gå ner och kolla om posten kommit (igen) sen ska jag städa mitt rum, ni vet dammtorka, dammsuga och plocka undan allt så det ser bra ut.

Inga kommentarer: