söndag, september 28, 2008

Söndag i Örebro.

Godmorgon! Nu har vi vaknat och Carro håller på att fixa sig, jag orkar inte göra det nu. Vi ska gå bort en bit här där hon bor i Mellanringe (eller va det heter) och handla på någon ICA nära dig snart så vi får i oss lite mat. Sen blir det att slappa tills ikväll. Jag åker med sista tåget hem, hoppas det inte är så mycket folk för jag vill ha en lugn resa hem. Är hemma runt 21.00 ikväll, då blir det att ladda in kort så ni får se hur min helg varit, dock har jag inte tagit så mycket kort. Men det lilla jag har ska ni få se. Sen efter det ska jag sova, ska till Björkhagsskolan i morgon 08.15. Förresten, igårkväll gjorde vi inte så mycket, vi var in till stan och handlade lax och klyftpotatis och gjorde mat, sen var vi ute i blåsvädret på kvällen en stund, sen satt vi hemma här bara. Johan skulle komma förbi och se på film men den rackaren hörde aldrig av sig så vi somnade vid 01.30 efter att han ringt han minst 50 gånger.
Men ni får ha en bra dag så hörs vi ikväll när jag kommer hem.

Inga kommentarer: