måndag, september 29, 2008

Bilder från helgen.

Min dator funkar inte som den ska idag, går knappt att ladda in kort eller något. Efter att ha startat om den minst 10 gånger så fick jag in kort. Men nu funkar det inte att lägga in dom här på bloggen istället. Här har ni några kort iaf, ni får resten senare om det funkar.


Här har ni Caroline som jag var hos i helgen. Söt och trevlig tjej.


I lördags var det blåsväder i Örebro, man kunde knappt vara ute. Herreminje va det blåste. Löv överallt. Hade fullt i håret och väskan typ.


Här är den snyggaste bilden jag tog från min Örebroresa. Vi skulle gå ut på kvällen och leka lite i lekparken och jag orkade inte knyta mina converseskor så lånade Carros ROSA (lär ordet ROSA igen) foppatofflor. Finns ingen färg som är fulare än rosa, det där var den ända gången ni får se något på mig som är rosa, så njut av bilden.
Nu ska jag laga mat, blir nog kyckling eller lax. Som vanligt, hörs efter det!





Inga kommentarer: