onsdag, september 10, 2008

Hemliga planer!

Ja, ni läste va det stog där uppe. Jag har nämligen hemliga planer för slutet av nästa vecka. Om ni har tur får ni nog veta det i början av nästa vecka då jag ska berätta den veckans planer. Men inget mer om det nu.
Kollade inte på Idol utan jag har suttit vid datorn och försökt fått msn att funka och sen har jag hållt på att samla poäng till gratisbio.se Klicka på länken som finns längre ner i bloggen och bli medlem och låt Sandylower stå kvar vid värvning för att få 75 P att börja med.
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig, ska upp vid 07:30 i morgon så jag hinner blogga, äta frukost och fixa mig innan 09:30 då jag ska möta Richard i skolan. I morgon händer det ganska mycket saker också, men vad får ni veta i morgonbitti.
Hoppas ni haft en bra Onsdag! Godnatt, kram.

Inga kommentarer: