måndag, september 22, 2008

Allt kommer bli perfekt!

Kom precis hem från GusstN nu, vi har kollat på film och skrattat. Snart är det dags att sova, men känner att jag vill skriva av mig lite först. Tänkte berätta först att Märta skrev till mig igår att det är en tjej som har bild på mig på hennes bilddagbok, har kommenterat den nu så får se om hon svarar något.
Vet ni hur jag känner just nu? Att allt kommer bli perfekt. Jag håller på att fixa projektarbetet till skolan, körkortet är snart i min hand, flytt närmar sig, är lycklig i mitt förhållande med älsklingen, har hittat världens sötaste Carro som vän. Allt börjar ljusna upp för mig nu, jag fixar det här. Från och med nu tänker jag vara positiv i allt, ska försöka iaf och så ska jag aldrig ge upp. Ska kämpa in i det sista med allt även om det verkar svårt för jag kan bara jag vill.
Nu väntar nya äventyr, jättemycket som jag kommer hålla på med dom närmaste månaderna och ni ska få ta del av allt de här i bloggen. Det som väntar nu är sängen.

Inga kommentarer: