söndag, september 07, 2008

Söndag eftermiddag.

Nu har jag ätit mat, blev bara pasta. Har även bäddat och fixat mig, första gången jag har mina spända svarta bralls nu på aslänge, känns riktigt skönt och snyggt nu till höst. Hela sommaren har man gått i klänning, leggings eller kjol.
Ska åka iväg till GusstN strax, ska ta med min bärbara dator dit och se om jag kan koppla upp mig på Internet. Har ju trådlöst nätverkskort och i hela huset är det trådlöst Internet. Om jag lyckas hörs vi när jag är där om inte så hörs vi när jag kommer hem ikväll. Vi ska även ut och gå och sen in på Sparköp och inhandla kaffemått och sen gå till Time och hyra film, vi har bonus där så får en film, chipspåse och dricka gratis de här gången. Så sen blir vi bänkade i soffan med film mot kvällningen.
Vi hörs så fort jag har Internet.

Inga kommentarer: