torsdag, september 04, 2008

Kvällsmat.

Hela min blogg är konstig. Texten när man skriver är jätteliten och knepig och allt är smått på själva sidan också. Vettefan vad som är fel, men det kanske blir bättre sen. Därför jag inte bloggar nu under eftermiddagen.
Har iaf städat lite i mitt rum nu och duschat och även laddat in korterna från mobilen, ska försöka ladda upp filmerna på youtube och sedan upp här, men det blir nog inte förns i morgon. Ni ska få se 3 bilder här iaf.....

Berg och dalar upp till Borgvattnet. Det är så vackert där uppe, skulle lätta kunna tänka mig flytta upp dit.
Grillning mot kvällningen på Söndagen (när vi kom dit). Mysigt med kvällssolen, men kallt som fasiken var det.

HAHAHAHA, Björkmans möbler. Hann knäppa kort precis genom rutan.
Ni ska få se bilder innefrån huset sen i dom olika rummerna, sen ska jag även få alla kort som GusstN knäppt och dom korterna från Anne-Marie´s telefon där vi fick med människor på kyrkogården. Detkommer nån dag här framöver.
Nu ska jag försöka fixa något och äta uppe i köket, mamma och pappa har främmande så vi får se hur bra det går att laga mat. Dom är så högljuda så man nästan blir döv. Hörs snart!


Inga kommentarer: