måndag, oktober 19, 2009

YOU MAKE ME HAPPY!

Åh va jag är glad just nu. Var upp till Vendator med Tobias mobil, då sa han efter att jag tjatat lite att han sover hos mig inatt igen FAST han ska övningsköra i morgonbitti kl 08:00. Han är så söt min älskling. Han har sovit hos mig varje dag förutom 2 dagar på över 1 månad nu, vi trivs så bra tillsammans. Längtar tills vi har eget, men det få ta sin tid innan det händer. Jag vill ha jobb m.m innan det händer så man vet att man har pengar.

Iallafall, åkte hem efter jag träffade han på rasten och har inte gjort så mycket hemma nu förutom att suttit vid datorn. Tänkte egentligen duscha men gör det sen när jag hämtat Tobias. Ska åka strax och hämta honom, sen när vi kommer hem ska jag göra mat åt honom. Blir nog tidigt säng ikväll med tanke på att vi ska upp SENAST 6 i morgonbitti eftersom han ska ta 07:10 bussen i morgonbitti och som vanligt vill jag göra en ordentlig frukost åt honom så han klarar sig till lunch, känner mig som en riktig hemmafru, HAHA!

Nu ska jag strax åka en halvmil och hämta min älskling! Säger godnatt nu, nattinatti!


Toffs är snyggt nu på hösten tycker jag.
Både snyggt och bra så slipper håret flyga omkring i höstvindarna.
Har till och med börjat gilla mitt självlockiga hår, förr var plattången min bästa vän,
grät när den gick sönder, fast det kanske var för att den kostade 2 lakan. HAHA!

Inga kommentarer: