måndag, oktober 19, 2009

091019

Godmorgon Vinterland! Eller i Hofors är hela marken täckt med vit snö, men den här dagen har man ju nästan trott ska komma snart så inte blev man chockad alls inte.

Just nu håller jag på att koka ägg, blir frukost för mig och Tobias. Sen ska vi åka till Sandviken, lär skrapa bort alla IS och SNÖ från bilen först och det tar ju sin lilla tid. Han börjar om 50 minuter och det tar minst 20 min i detta väder. Just nu kommer det snöblandat regn ute så det som ligger på marken är nog borta om några timmar om det fortsätter såhär. Men det dröjer väl inte länge förns det tjocka lagret kommer och är kvar på marken tills i vår, BLÄ!

Dagens planer är, Va i Sandviken med W medans Tobias är i skolan. Sen ska vi hem till Hofors och laga mat sen ska han jobba 17:00-21:00.Och då ska jag hoppas att han kommer hem till mig och sover, men det visar sig. Idag orkar jag inte ta med min minidator FAST jag har en kabel så den laddas och allting i bilen. OJ, äggerna. Ha en bra dag alla, nu ska jag gå och ta bort äggen så dom inte blir STENhårdkokt, HAHA!

Hej mitt vinterland, nu är du här. la la la laaa laa dippiddiii!

1 kommentar:

Jenni sa...

Mormor sa att det snöade, pratade med henne vid 7 tiden. Men inte sådär mycket som du beskriver det :p