fredag, oktober 16, 2009

FUCK THIS SHIT

Ursäkta om jag svär och allting, men FAN FAN FAN FAN. Har handlat hem massa gott tills ikväll och ska göra middag och allting. Tänkte gå ner och duscha nu och sen börja med maten men jag är helt jäkla död. Jag svimmar om jag ställer mig nu alltså, vafan är det för fel?

Jag är helt slö i kroppen, orkar inte ens duscha tror jag. Orkar inte ens gå på toa för jag är helt förlamad i kroppen typ. Någon som har förgiftat mig eller?
Jag måste ta mig upp, sätta i nässpray, ta en alvedon och sen duscha, då kanske jag piggnar till lite och kan laga mat.

I morgon tänkte jag och Tobias åka till Borlänge och gå på kupolen sen gå till Framtidsmuseet och kolla. Men blir nog inte av eftersom jag är sjuk. Det var de jag tänkte berätta nu ikväll. Det får bli en annan gång.

1 kommentar:

Caroline sa...

Usch gums ;( Vet hur det känns när man mår så!
Vi måste också åka till Borlänge och gå på kupolen någon gång (: Har aldrig vart där med vill :)