torsdag, oktober 01, 2009

KLAR

Nu är jag äntligen klar med städningen. Har bytt sängkläder också, helsvart nu fast täcket och kuddarna är svart med vita stjärnor. Tobias fick dock röd&vit randigt täcke.

Nu pratar jag lite med Jenni på msn och Carro från Örebro. Saknar dom tjejerna, vill åka och hälsa på såfort ekonomin tillåter. Jenni ska ju ha barn snart också, gumman då. Hon ska få en liten tjej, Nova. Hon blir nog lika söt som mamma Jenni och pappa Christian.

Tog lite bilder på mitt rum...
Sängen
Soffan med båda datorerna
TV och musikhörnan
Spegel, smink, plattänger och locktänger och allt som hör till.
Min FIXAR-sig hörna
Dörren
Tobias snygga täcke

Nu ska jag göra något och äta sen gå ut med soparna. Efter det ska jag hålla Cicci och mamma sällskap till Idol. Brorsan Andrej kommer också hit, fast han ska se på hockey. Tror jag lär ta en alvedon också, min hand värk som aldrig förr.

Inga kommentarer: