lördag, oktober 17, 2009

KALLE ANKA

YEAH, nu har jag hittat min Kalle Anka cd-skiva och har installerat den. Ska spela lite nu, kanske inte så mycket men lite iallafall. Tobias sitter ändå och kollar på TV4 filmen på TV med pappa.

Tror att mitt nya tidsfördriv blir Kalle Anka, så himla roligt och länge sedan jag spelade det, säkert 7 år sedan jag spelade det sist.

Tänker också på dom som är på Blog Awards nu, jag tycker att Kenza kan vinna Årets blogg i år igen för jag gillar hennes blogg och hon överdriver inte som Kissie gör och hon provicerar inte folk för att få läsare heller. Kissie kommer nog vinna hem Årets kaxigaste blogg, det passar henne bra. Får väl se och läsa om det i morgon på alla bloggar. Men tror att ÅRETS BLOGG går till den där Foki, gillar inte henne så mycket. Hon är FÖR rosa för min del, blä!

Ne, över till Kalle och hans gäng. Godnatt!

Inga kommentarer: