fredag, oktober 02, 2009

5 MÅNADER

Hämtade Tobias vid bussen så åkte vi och handlade, sen åkte vi hem hit och drack kaffe och åt nonstoppkaka som vi bakade förra helgen. Sen tog Tobias bussen nerifrån mig upp till Hofors, han jobbar nu mellan 16-20. Ska hämta han när han slutar, då blir det som förra Fredagen SEN MIDDAG. Men det spelar ingen roll.

Vi firar 5 månader idag så det blir lite lyxigare mat ikväll.

Jag ska göra egen klyftpotatis som jag gör i ugnen, ska blanda i lökbitar och paprikabitar med det, så jäkla gott. Till det blir det grillad lax (grillar i OBH nordica innegrill) och sen gräddfil som jag blandar i gräslöksbitar och rödlök.
Till efterrätt ska jag göra pannkakasrullar med smält choklad och bananbitar i och sen vaniljglass till. Hoppas Tobias kommer tycka om det. Efter middagen blir det film, sova tidigt för vi ska till Rättvik på marknad i morgon hela dagen.


Uppdaterar mer sen med bilder så får ni se maten. Nu kom mamma och pappa hem så ska prata med dom.

Inga kommentarer: