söndag, oktober 11, 2009

SANDVIKEN

Kom precis hem, fullt med folk här med alla ska dra sig hemåt nu. Åkte till Sandviken, köpte sånt här Vitaminshampoo och balsam, dyrt men bra. Alla säger att det är de bästa shampoot och mitt hår är så slitet och allting, så ska testa på det. Köpte en borste och sånt till köket och chokladkalender till Tobias som han ska få i December, det är jul snart. Usch va jag hatar denna kyla som är ute nu, fryser och har feber så i veckan blir det lugnt förutom att jag ska in till Gävle och röntga min handled i veckan annars blir jag bara hemma och tar det lugnt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen hämta Tobias om 30 minuter. Sen blir det äta mat tillsammans och kolla på Ensam mamma söker som börjar 20:00. Sova tidigt också för Tobias ska till skolan i morgonbitti så han åker 06:30 bussen så blir att gå upp 05:30 så jag hinner koka kaffe och ge han en rejäl frukost så han orkar med skolan.

Säger Godnatt för ikväll nu, om jag inte får nå ryck och uppdaterar mer senare.

Inga kommentarer: