lördag, oktober 31, 2009

091031

Hej! Den här dagen började inte alls bra, mådde jätteilla i morse och visste inte vart jag skulle ta vägen. Vart surig på alla hemma och Tobias min stackars älskling fick äta frukost själv medans jag duschade och fixade mig. Sen duschade han och vi åkte in till Sandviken. På vägen dit så vart jag på bättre humör, hade vart vaken ett tag då också så illamåendet hade gått över.

I Sandviken träffade vi Tobias underbara familj, hans mamma, låtsaspappa och hans tvillingsyskon som är så söta. Dom bjöd på fika på Maragoni, riktigt mysigt var det och sitta där och prata och fika.

Nu har vi nyss kommit hem och har pratat med mamma och pappa lite, tänt ljus i vår halloweenlykta. Ska snart åka iväg och lämna filmen vi hyrde igår och sen ska vi åka en vända till mormor! Idag är det en speciell dag också, vad som händer får ni veta nästa gång jag uppdaterar här. HÅLL UT!

HALLOWEEN mys!

Inga kommentarer: